

VILLEROY&BOCH HOMMAGE szafka podumywalkowa 685X750X540 899500YY

CORDIVARI BADGE 404/1604 grzejnik dekoracyjny poziomy 3540806100021

DORNBRACHT LULU Zestaw szczotki toaletowej, model ścienny 8391097900 chrom

DORNBRACHT LULU uchwyt na papier toaletowy 8350071000 chrom

DORNBRACHT MEM Haczyk 8325178000 chrom
323,00 zł

HANSA uniwersalny pojemnik na wąż natryskowy z automatycznym zwijaczem do montażu na obrzeżu wanny 53060200

DORNBRACHT LULU Dozownik model ścienny 8343597000 chrom

DURAVIT STARCK 3 Półpostument 0865170000

LAUFEN ALESSI ONE Deska wc wolnoopadająca H8929710000001

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Regulamin sklepu internetowego łazienkarnia.pl
Właścicielem sklepu internetowego łazienkarnia.pl jest firma ANDA ŁAZIENKI KAROLINA SZUMSKA I DAMIAN SZUMSKI SPÓŁKA JAWNA.
Rejestracja i użytkowanie serwisu jest dobrowolne i bezpłatne.
Rejestracja i użytkowanie serwisu jest dobrowolne i bezpłatne.
Strony transakcji
Stroną dokonującą zakupów w sklepie internetowym łazienkarnia.pl może być każda osoba pełnoletnia lub firma. Stroną dokonującą sprzedaży w sklepie internetowym łazienkarnia.pl jest firma
ANDA ŁAZIENKI KAROLINA SZUMSKA I DAMIAN SZUMSKI SPÓŁKA JAWNA
10-409 Olsztyn
ul. Lubelska 36A
NIP 739-388-39-50
REGON 364162031
Oferta sklepu
1. Wszystkie podane ceny wyrażone są w złotych polskich i są cenami brutto - zawierają podatek VAT.
2. Wszystkie produkty są fabrycznie nowe i posiadają gwarancję producenta.
3. Oferowane przez nas produkty pochodzą od renomowanych producentów a podane specyfikacje zawarte w opisach z materiałów przez nich publikowanych.
4. Zawartość sklepu internetowego nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 Kodeksu Cywilnego.
2. Wszystkie produkty są fabrycznie nowe i posiadają gwarancję producenta.
3. Oferowane przez nas produkty pochodzą od renomowanych producentów a podane specyfikacje zawarte w opisach z materiałów przez nich publikowanych.
4. Zawartość sklepu internetowego nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 Kodeksu Cywilnego.
Zamówienia
1. Zamówienia może dokonać osoba pełnoletnia lub firma . Składanie zamówień w łazienkarnia.pl odbywa się poprzez wypełnienie formularza zamówienia znajdującego się na stronie produktu, pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
2. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę ANDA danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883.
3. Zamówienia mogą być składane przez klientów, którzy posiadają swoje indywidualne konto - są już zarejestrowani w sklepie łazienkarnia.pl , jak też przez klientów, którzy takiego konta nie posiadają - nowi klienci.
4. Złożenie zamówienia przez Nabywcę jest równoznaczne z upoważnieniem do wystawienia faktury VAT bez konieczności uzyskania podpisu.
5. Zamówienia towarów drogich, nietypowych, trudno zbywalnych, na specjalne zamówienia będą realizowane po wpłacie zaliczki w wysokości minimum 20 %.
2. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę ANDA danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883.
3. Zamówienia mogą być składane przez klientów, którzy posiadają swoje indywidualne konto - są już zarejestrowani w sklepie łazienkarnia.pl , jak też przez klientów, którzy takiego konta nie posiadają - nowi klienci.
4. Złożenie zamówienia przez Nabywcę jest równoznaczne z upoważnieniem do wystawienia faktury VAT bez konieczności uzyskania podpisu.
5. Zamówienia towarów drogich, nietypowych, trudno zbywalnych, na specjalne zamówienia będą realizowane po wpłacie zaliczki w wysokości minimum 20 %.
Potwierdzanie i realizacja zamówień
2. Przelew na konto - towar wysyłany po zaksięgowaniu wpłaty na konto sklepu
3. Przesyłka za pobraniem
1. Warunkiem realizacji zamówienia złożonego przez nowego klienta jest prawidłowe wypełnienie i przesłanie formularza zamówienia dostępnego na stronie sklepu. Prawidłowo wypełniony formularz powinien zawierać następujące dane
- dane osobowe- nazwisko i imię
- dane teleadresowe - ulica, kod pocztowy, miejscowość
- numer telefonu, adres e-mail, pod którym będzie możliwe potwierdzenie i weryfikacja zamówienia
2. W przypadku braku możliwości potwierdzenia zamówienia z winy Nabywcy - błędny lub niepełny nr telefonu, adres e-mail zamówienie zostanie anulowane w ciągu 72 godzin od chwili złożenia zamówienia i nie zostanie przyjęte do realizacji. Ewentualne dane osobowe zawarte w zamówieniu zostaną usunięte z bazy danych sklepu.
3. Dostawa zamówionego towaru zazwyczaj następuje w ciągu 7 dni roboczych od daty potwierdzenia zamówienia. Wyjątek stanowią towary aktualnie niedostępne, o niskim współczynniku sprzedaży i towary na specjalne zamówienia. W takich przypadkach termin realizacji zamówienia może się wydłużyć i jest ustalany indywidualnie z Nabywcą. Nabywca jest niezwłocznie o takim fakcie powiadomiony.
4. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia realizacji zamówienia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży towaru pomiędzy Nabywcą a sklepem internetowym łazienkarnia.pl. Umowa sprzedaży może być zawarta wyłącznie w języku polskim.
5. Korygowanie i anulowanie zamówień jest możliwe tylko w przypadku jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane. Można tego dokonać telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej - e-mail.
- dane osobowe- nazwisko i imię
- dane teleadresowe - ulica, kod pocztowy, miejscowość
- numer telefonu, adres e-mail, pod którym będzie możliwe potwierdzenie i weryfikacja zamówienia
2. W przypadku braku możliwości potwierdzenia zamówienia z winy Nabywcy - błędny lub niepełny nr telefonu, adres e-mail zamówienie zostanie anulowane w ciągu 72 godzin od chwili złożenia zamówienia i nie zostanie przyjęte do realizacji. Ewentualne dane osobowe zawarte w zamówieniu zostaną usunięte z bazy danych sklepu.
3. Dostawa zamówionego towaru zazwyczaj następuje w ciągu 7 dni roboczych od daty potwierdzenia zamówienia. Wyjątek stanowią towary aktualnie niedostępne, o niskim współczynniku sprzedaży i towary na specjalne zamówienia. W takich przypadkach termin realizacji zamówienia może się wydłużyć i jest ustalany indywidualnie z Nabywcą. Nabywca jest niezwłocznie o takim fakcie powiadomiony.
4. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia realizacji zamówienia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży towaru pomiędzy Nabywcą a sklepem internetowym łazienkarnia.pl. Umowa sprzedaży może być zawarta wyłącznie w języku polskim.
5. Korygowanie i anulowanie zamówień jest możliwe tylko w przypadku jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane. Można tego dokonać telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej - e-mail.
Zasady odstąpienia od umowy sprzedaży - zwrot towaru
1. Gotówką przy odbiorze towaru. 1. Sklep łazienkarnia.pl respektuje prawa Nabywcy wynikające z ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz.271). Nabywca może zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie łazienkarnia.pl bez podania przyczyny, poprzez złożenie stosownego oświadczenia i dostarczenie go do sprzedawcy w ciągu 14 dni od dnia wydania towaru.
2. Zwracany towar nie może nosić śladów montażu i użytkowania, musi posiadać nienaruszone oryginalne opakowanie a także wszystkie dodatkowe elementy wyposażenia, które były dołączone do produktu.
3. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek śladów montażu lub użytkowania zwrot nie będzie przyjęty, a towar odesłany na koszt Nabywcy.
4. Koszt dostawy oraz zwrotu towaru ponosi Kupujący. Produkt należy dostarczyć na adres magazynu sklepu.
5. Razem ze zwracanym towarem należy dostarczyć następujące dokumenty
- kopię faktury
- kartę gwarancyjną jeżeli była dołączona do produktu
- pisemne oświadczenie o o odstąpieniu od umowy
- nr konta bankowego, na które mamy przelać kwotę zapłaconą za zwracany towar
6. Zwrot wartości towaru nastąpi w terminie 14 dni od chwili jego otrzymania.
7. Wszystkie koszty związane ze zwrotem towaru ponosi Kupujący.
8. Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
9. W przypadku zwrotu lub rezygnacji z produktów sprowadzanych na specjalne zamówienie(o czym Nabywca jest powiadamiany przed realizacją zamówienia) sklep łazienkarnia.pl ma prawo do obciążenia Nabywcy kosztami w wysokości 20 % wartości towaru.
10. Przed odesłaniem towaru prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu uzgodnienia właściwej procedury zwrotu.
2. Zwracany towar nie może nosić śladów montażu i użytkowania, musi posiadać nienaruszone oryginalne opakowanie a także wszystkie dodatkowe elementy wyposażenia, które były dołączone do produktu.
3. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek śladów montażu lub użytkowania zwrot nie będzie przyjęty, a towar odesłany na koszt Nabywcy.
4. Koszt dostawy oraz zwrotu towaru ponosi Kupujący. Produkt należy dostarczyć na adres magazynu sklepu.
5. Razem ze zwracanym towarem należy dostarczyć następujące dokumenty
- kopię faktury
- kartę gwarancyjną jeżeli była dołączona do produktu
- pisemne oświadczenie o o odstąpieniu od umowy
- nr konta bankowego, na które mamy przelać kwotę zapłaconą za zwracany towar
6. Zwrot wartości towaru nastąpi w terminie 14 dni od chwili jego otrzymania.
7. Wszystkie koszty związane ze zwrotem towaru ponosi Kupujący.
8. Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
9. W przypadku zwrotu lub rezygnacji z produktów sprowadzanych na specjalne zamówienie(o czym Nabywca jest powiadamiany przed realizacją zamówienia) sklep łazienkarnia.pl ma prawo do obciążenia Nabywcy kosztami w wysokości 20 % wartości towaru.
10. Przed odesłaniem towaru prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu uzgodnienia właściwej procedury zwrotu.
Formy płatności
2. Przelew na konto - towar wysyłany po zaksięgowaniu wpłaty na konto sklepu
3. Przesyłka za pobraniem
Faktury VAT
Do każdego zakupionego towaru w sklepie łazienkarnia.pl dołączana jest faktura VAT.
Transport i dostawa towarów
1. Dostawa towarów zakupionych w sklepie internetowym łazienkarnia.pl jest realizowana na terenie całego kraju.
2. Na terenie Olsztyna i najbliższych okolic towar dostarczamy w cenie 35 zł. Cena nie zależy od wielkości i ilości paczek.
3. Na pozostałym obszarze dostawę realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej lub własnym transportem - cena jest podawana przed realizacją zamówienia.
4. Koszt przesyłki uzależniony jest od rodzaju towaru - rozmiar, waga.
5. Wszystkie przesyłki wysyłane kurierem są odpowiednio zapakowane i ubezpieczone.
6. W razie niezgodności dostarczonej przesyłki ze złożonym zamówieniem Kupujący powinien odmówić przyjęcia przesyłki i niezwłocznie powiadomić o tym fakcie sprzedającego. Przyjęcie przesyłki przez Kupującego, potwierdzone jego podpisem traktowane będzie jako potwierdzenie zgodności towaru ze złożonym zamówieniem.
7. Podczas odbioru przesyłki Kupujący ma obowiązek sprawdzić czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych w trakcie transportu. Reklamacje będą rozpatrywane tylko w przypadku spisania w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej protokołu reklamacyjnego w momencie odbioru przesyłki.
2. Na terenie Olsztyna i najbliższych okolic towar dostarczamy w cenie 35 zł. Cena nie zależy od wielkości i ilości paczek.
3. Na pozostałym obszarze dostawę realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej lub własnym transportem - cena jest podawana przed realizacją zamówienia.
4. Koszt przesyłki uzależniony jest od rodzaju towaru - rozmiar, waga.
5. Wszystkie przesyłki wysyłane kurierem są odpowiednio zapakowane i ubezpieczone.
6. W razie niezgodności dostarczonej przesyłki ze złożonym zamówieniem Kupujący powinien odmówić przyjęcia przesyłki i niezwłocznie powiadomić o tym fakcie sprzedającego. Przyjęcie przesyłki przez Kupującego, potwierdzone jego podpisem traktowane będzie jako potwierdzenie zgodności towaru ze złożonym zamówieniem.
7. Podczas odbioru przesyłki Kupujący ma obowiązek sprawdzić czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych w trakcie transportu. Reklamacje będą rozpatrywane tylko w przypadku spisania w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej protokołu reklamacyjnego w momencie odbioru przesyłki.
Reklamacje i gwarancje
Postanowienia końcowe
1. Każdy towar oferowany przez sklep łazienkarnia.pl jest fabrycznie nowy i posiada gwarancję producenta.
2. Podstawą gwarancji jest dowód zakupu czyli faktura VAT
3. Okres i warunki gwarancji zależne są od producenta.
4. Jakiekolwiek problemy techniczne należy kierować do autoryzowanych punktów serwisowych producenta w Polsce, wyszczególnionych w karcie gwarancyjnej produktu lub na stronie internetowej producenta
5 Jeżeli produkt posiada kartę gwarancyjną produktu i nie została ona wypełniona przez obsługę naszego sklepu, jest również ważna z dowodem zakupu.
6. W chwili odbioru towaru Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. Ewentualne uszkodzenia zewnętrzne należy niezwłocznie zgłosić pracownikom obecnym przy dostawie lub kurierowi oraz skontaktować się ze sklepem łazienkarnia.pl. Podstawą reklamacji jest stwierdzenie uszkodzenia w obecności osób dostarczających przesyłkę oraz sporządzenie protokołu reklamacyjnego. Czas zgłoszenia reklamacji wynosi 2 dni robocze. Czas realizacji reklamacji (wymiana ewentualnie naprawa sprzętu) wynosi 7 dni roboczych. Czas realizacji reklamacji może się wydłużyć w zależności od dostępności towaru w magazynach dostawców.
7. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Nabywcy (kolor, proporcje,itp) nie mogą być podstawą do reklamacji zakupionego towaru.
2. Podstawą gwarancji jest dowód zakupu czyli faktura VAT
3. Okres i warunki gwarancji zależne są od producenta.
4. Jakiekolwiek problemy techniczne należy kierować do autoryzowanych punktów serwisowych producenta w Polsce, wyszczególnionych w karcie gwarancyjnej produktu lub na stronie internetowej producenta
5 Jeżeli produkt posiada kartę gwarancyjną produktu i nie została ona wypełniona przez obsługę naszego sklepu, jest również ważna z dowodem zakupu.
6. W chwili odbioru towaru Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. Ewentualne uszkodzenia zewnętrzne należy niezwłocznie zgłosić pracownikom obecnym przy dostawie lub kurierowi oraz skontaktować się ze sklepem łazienkarnia.pl. Podstawą reklamacji jest stwierdzenie uszkodzenia w obecności osób dostarczających przesyłkę oraz sporządzenie protokołu reklamacyjnego. Czas zgłoszenia reklamacji wynosi 2 dni robocze. Czas realizacji reklamacji (wymiana ewentualnie naprawa sprzętu) wynosi 7 dni roboczych. Czas realizacji reklamacji może się wydłużyć w zależności od dostępności towaru w magazynach dostawców.
7. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Nabywcy (kolor, proporcje,itp) nie mogą być podstawą do reklamacji zakupionego towaru.
1. Składając zamówienia Nabywca akceptuje powyższy regulamin.
2. Firma zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówień budzących wątpliwości.
3. Wszystkie znajdujące się w serwisie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte w celach informacyjnych i identyfikacyjnych i są wyłączną własnością tych firm.
2. Firma zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówień budzących wątpliwości.
3. Wszystkie znajdujące się w serwisie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte w celach informacyjnych i identyfikacyjnych i są wyłączną własnością tych firm.
4. Zawartość sklepu internetowego łazienkarnia.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu kodeksu cywilnego art.543. Wszelkie informacje na temat towarów zawarte w ofercie sklepu internetowego łazienkarnia.pl są zgodne z danymi katalogowymi producentów.
5. Sklep łazienkarnia.pl zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów w opisach produktów i zamieszczonych zdjęciach.
6. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem oraz w przypadku braku porozumienia mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawne.
7. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw klienta i nie może być w ten sposób interpretowane. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem łazienkarnia.pl deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu regulaminu.