Rejestracja i użytkowanie serwisu jest dobrowolne i bezpłatne.
Stroną dokonującą sprzedaży w sklepie internetowym łazienkarnia.pl jest firma
ANDA ŁAZIENKI KAROLINA SZUMSKA I DAMIAN SZUMSKI SPÓŁKA JAWNA
10-409 Olsztyn
ul. Lubelska 36A
NIP 739-388-39-50
REGON 364162031
2. Wszystkie produkty są fabrycznie nowe i posiadają gwarancję producenta.
3. Oferowane przez nas produkty pochodzą od renomowanych producentów a podane specyfikacje zawarte w opisach z materiałów przez nich publikowanych.
4. Zawartość sklepu internetowego nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 Kodeksu Cywilnego.
2. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę ANDA danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883.
3. Zamówienia mogą być składane przez klientów, którzy posiadają swoje indywidualne konto - są już zarejestrowani w sklepie łazienkarnia.pl , jak też przez klientów, którzy takiego konta nie posiadają - nowi klienci.
4. Złożenie zamówienia przez Nabywcę jest równoznaczne z upoważnieniem do wystawienia faktury VAT bez konieczności uzyskania podpisu.
5. Zamówienia towarów drogich, nietypowych, trudno zbywalnych, na specjalne zamówienia będą realizowane po wpłacie zaliczki w wysokości minimum 20 %.
- dane osobowe- nazwisko i imię
- dane teleadresowe - ulica, kod pocztowy, miejscowość
- numer telefonu, adres e-mail, pod którym będzie możliwe potwierdzenie i weryfikacja zamówienia
2. W przypadku braku możliwości potwierdzenia zamówienia z winy Nabywcy - błędny lub niepełny nr telefonu, adres e-mail zamówienie zostanie anulowane w ciągu 72 godzin od chwili złożenia zamówienia i nie zostanie przyjęte do realizacji. Ewentualne dane osobowe zawarte w zamówieniu zostaną usunięte z bazy danych sklepu.
3. Dostawa zamówionego towaru zazwyczaj następuje w ciągu 7 dni roboczych od daty potwierdzenia zamówienia. Wyjątek stanowią towary aktualnie niedostępne, o niskim współczynniku sprzedaży i towary na specjalne zamówienia. W takich przypadkach termin realizacji zamówienia może się wydłużyć i jest ustalany indywidualnie z Nabywcą. Nabywca jest niezwłocznie o takim fakcie powiadomiony.
4. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia realizacji zamówienia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży towaru pomiędzy Nabywcą a sklepem internetowym łazienkarnia.pl. Umowa sprzedaży może być zawarta wyłącznie w języku polskim.
5. Korygowanie i anulowanie zamówień jest możliwe tylko w przypadku jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane. Można tego dokonać telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej - e-mail.
2. Zwracany towar nie może nosić śladów montażu i użytkowania, musi posiadać nienaruszone oryginalne opakowanie a także wszystkie dodatkowe elementy wyposażenia, które były dołączone do produktu.
3. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek śladów montażu lub użytkowania zwrot nie będzie przyjęty, a towar odesłany na koszt Nabywcy.
4. Koszt dostawy oraz zwrotu towaru ponosi Kupujący. Produkt należy dostarczyć na adres magazynu sklepu.
5. Razem ze zwracanym towarem należy dostarczyć następujące dokumenty
- kopię faktury
- kartę gwarancyjną jeżeli była dołączona do produktu
- pisemne oświadczenie o o odstąpieniu od umowy
- nr konta bankowego, na które mamy przelać kwotę zapłaconą za zwracany towar
6. Zwrot wartości towaru nastąpi w terminie 14 dni od chwili jego otrzymania.
7. Wszystkie koszty związane ze zwrotem towaru ponosi Kupujący.
8. Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
9. W przypadku zwrotu lub rezygnacji z produktów sprowadzanych na specjalne zamówienie(o czym Nabywca jest powiadamiany przed realizacją zamówienia) sklep łazienkarnia.pl ma prawo do obciążenia Nabywcy kosztami w wysokości 20 % wartości towaru.
10. Przed odesłaniem towaru prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu uzgodnienia właściwej procedury zwrotu.
2. Przelew na konto - towar wysyłany po zaksięgowaniu wpłaty na konto sklepu.
3. Przesyłka za pobraniem.
Transport i dostawa towarów
2. Na terenie Olsztyna i najbliższych okolic towar dostarczamy w cenie 35 zł. Cena nie zależy od wielkości i ilości paczek.
3. Na pozostałym obszarze dostawę realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej lub własnym transportem - cena jest podawana przed realizacją zamówienia.
4. Koszt przesyłki uzależniony jest od rodzaju towaru - rozmiar, waga.
5. Wszystkie przesyłki wysyłane kurierem są odpowiednio zapakowane i ubezpieczone.
6. W razie niezgodności dostarczonej przesyłki ze złożonym zamówieniem Kupujący powinien odmówić przyjęcia przesyłki i niezwłocznie powiadomić o tym fakcie sprzedającego. Przyjęcie przesyłki przez Kupującego, potwierdzone jego podpisem traktowane będzie jako potwierdzenie zgodności towaru ze złożonym zamówieniem.
7. Podczas odbioru przesyłki Kupujący ma obowiązek sprawdzić czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych w trakcie transportu. Reklamacje będą rozpatrywane tylko w przypadku spisania w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej protokołu reklamacyjnego w momencie odbioru przesyłki.
2. Podstawą gwarancji jest dowód zakupu czyli faktura VAT
3. Okres i warunki gwarancji zależne są od producenta.
4. Jakiekolwiek problemy techniczne należy kierować do autoryzowanych punktów serwisowych producenta w Polsce, wyszczególnionych w karcie gwarancyjnej produktu lub na stronie internetowej producenta
5 Jeżeli produkt posiada kartę gwarancyjną produktu i nie została ona wypełniona przez obsługę naszego sklepu, jest również ważna z dowodem zakupu.
6. W chwili odbioru towaru Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. Ewentualne uszkodzenia zewnętrzne należy niezwłocznie zgłosić pracownikom obecnym przy dostawie lub kurierowi oraz skontaktować się ze sklepem łazienkarnia.pl. Podstawą reklamacji jest stwierdzenie uszkodzenia w obecności osób dostarczających przesyłkę oraz sporządzenie protokołu reklamacyjnego. Czas zgłoszenia reklamacji wynosi 2 dni robocze. Czas realizacji reklamacji (wymiana ewentualnie naprawa sprzętu) wynosi 7 dni roboczych. Czas realizacji reklamacji może się wydłużyć w zależności od dostępności towaru w magazynach dostawców.
7. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Nabywcy (kolor, proporcje,itp) nie mogą być podstawą do reklamacji zakupionego towaru.
2. Firma zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówień budzących wątpliwości.
3. Wszystkie znajdujące się w serwisie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte w celach informacyjnych i identyfikacyjnych i są wyłączną własnością tych firm.